Gyakori kérdések

Miért olyan olcsó a termék?

Egyenes kapcsolatunk van a gyártókkal és a lehető legkedvezőbb árakat igyekszünk elérni. Nem fordítunk plusz pénzt különböző szállítókra, üzletkötőkre és más kapcsolat fenntartókra. Áraink észszerűen vannak meghatározva. A működésünkre fordított költségek minimalizálása az egyik fő célunk, így képesek vagyunk ügyfeleink számára a lehető legelérhetőbb és legkedvezőbb árakat biztosítani.  

Mennyi időbe telik a szállítás?

A raktáron lévő termékeket általában 3 napon belül kézbesítjük. Az egyes termékek elérhetősége, minden termék leírásában megtalálható, a kép mellet. 

Milyen módon fizethetek?

  1. Készpénzzel az átvételkor - utánvét
  2. On-line – ComGate segítségével
  3. Banki előre utalással

Lehetséges a termék személyes átvétele?

A terméket személyesen a Csomagkuldo.hu szállító cég átvevő pontjain veheti át.
Az egyes átvevő pontok címét az alábbi linken találja:


www.csomagkuldo.hu/atvevohelyek

Mi a teendőm a termék meghibásodása esetén?

A termékre, törvényből kifolyólag, garancia jár. A reklamáció általában a termék vissza küldésével, vagy annak személyes átadásával történik. Minden esetben informáljon minket e-mailben az info(kukac)demy.hu.